Ievadam - par mani

Draugu un apstākļu mudināta arī es esmu sākusi blogot. Kādēļ? Tādēļ, ka esmu sabiedriski aktīva, man nav vienalga, kas notek man līdzās. Man parasti ir viedoklis un ļoti bieži - vēlme to paust skaļi.

Tiem, kas mani pazīst, nebūs nekāds pārsteigums, ka mans sabiedrisko aktivitāšu saraksts ir diezgan pagarš. Tomēr priekš tiem, kas mani iepazīs tikai caur šo blogu - sniegšu nelielu ieskatu manā biogrāfijā.

Esmu dzimusi un augusi daudzbērnu ģimenē (man ir 4 brāļi) un mācījusies labās skolās - Ezeres vidusskolā, Jelgavas Spīdolas skolā-ģimnāzijā un Saldus pilsētas ģimnāzijā. Savu profesionālo un maģistra grādu jurisprudencē ieguvu Latvijas Universitātē.
Mani skolas un kursabiedri nav nebūt sliktāki kā slavenie 'politiķa Jaunupa kursabiedri'! Manējie ir pat labāki! :)

Studiju sākuma gados biju aktīva studenšu korporācijas "Dzintra" biedre, bet vēlāk vairāk pievērsos, manuprāt, sabiedriski nozīmīgākām aktivitātēm - Latvijas pamestībā esošo bērnu glābšanai kopā ar biedrību "Zvannieku mājas".


Zvannieki ir bijis lielākais un būtiskākais pagrieziens manā dzīvē. Tieši Zvanniekos es sapratu, cik priviliģēti es dzīvoju. Dievs ir devis man tik daudz - mīlošu ģimeni, labu izglītību un spēju strādāt & pelnīt. Bet ir tik daudzi, kam dažādu iemeslu dēļ nekā no tā nav. Un man ir iespēja dot un palīdzēt. Cilvēki līdzās ir mūsu spēks un bagātība. Kopā strādājot un ejot uz vienotu mērķi, mēs varam sasniegt šķietami neiespējamo - izmainīt daudzu bērnu dzīves uz labu.

Būdama atvērta un aktīva, iesaistījos arī dažādās citās sabiedriskās aktivitātēs: Kristīgo Jauniešu biedrībā "Krista", EYCE, International Synergy Group, AfroLat, UNITED for intercultural action u.c.

Daudziem var rasties jautājums - kā tik daudz ko var paspēt? Mana atbilde ir - ja sirds ir īstajā vietā un ir vēlme kaut ko darīt - visu var paspēt.
Nemitīga vēlme uzlabot sabiedrību man līdzās, palīdzēt vājākajam, vairot savstarpēju cieņu, mīlestību un iecietību un novērst jebkādu diskrimināciju - tas ir mans dzīves dzinulis.

Tā nu ir sanācis, ka dzīve mani ir aizvedusi prom no Latvijas uz Lielbritāniju. Bet neskatoties uz adreses maiņu - mana interese uzlabot sabiedrību man līdzās (t.sk.Latvijā) nav mainījusies. Tik vien, ka dzīvesvietas maiņa ir devusi man iespēju paskatīties uz daudzām lietām no citas perspektīvas.

Par to tad arī blogošu - par lietām, kas man šķiet būtiskas un uz kurām varu skatīties no dažādām perspektīvām.

Ceru, jums patiks! :)

Komentāri